Meniu
Prekių krepšelis

Prekių garantijos

Garantija yra skirta UAB Amidomis (KAMADOCLUB ir įgaliotųjų atstovų parduotuvėse Lietuvoje) pirktoms prekėms. Garantija pradeda galioti nuo prekės pardavimo/perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prekės laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente. UAB Amidomis pasilieka teisę atsisakyti taikyti garantiją, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prekės naudojimo instrukcijos. Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamą detalę per nustatytą garantijos terminą, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.

Garantinio aptarnavimo taisyklės:

  1. Pirkėjas, pateikdamas prekę garantiniam remontui, privalo kartu pateikti defekto nuotrauką ir pirkimo dokumentą (kasos kvitą ir/arba PVM sąskaita-faktūrą).
  2. Prekės kurjeriui turi būti perduodamos saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jeigu prekės pristatomas be pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus transportavimo metu.
  3. Prekės ar jų komponentai yra priimamai pardavėjo, surašant prekių priėmimo – perdavimo aktą. Vienas akto egz. įteikiamas klientui.
  4. Be dokumento (perdavimo-priėmimo akto) prekės negrąžinamos. Pametus perdavimo – priėmimo aktą, turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  5. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo siūlome kreiptis į artimiausią UAB Amidomis filialą, esantį Birželio 23-osios g. 15, Vilnius, arba defekto nuotrauką ir pirkimo dokumentą siųsti į help@kamadoclub.lt
  6. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į servisą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita.
  7. Garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai, šalinami gamintojo įgalioto atstovo (UAB Amidomis) per protingą terminą nuo prekės perdavimo įgaliotam atstovui. UAB Amidomis neprisiima atsakomybės dėl delsos arba garantinių įsipareigojimų nevykdymo, susiklosčiusių dėl įvykio ir/arba nenumatyto atvejo, kurio UAB Amidomis negali kontroliuoti, įskaitant, bet neapsiribojant, stichines nelaimes, gaisrą , vyriausybių apribojimus arba suvaržymus, streikus, pervežimo delsas arba sumažėjusius medžiagų išteklius. UAB Amidomis tikslas - kuo greičiau ir operatyviau pašalinti galimus prekių defektus, todėl UAB Amidomis, esant poreikiui, stengtis maksimaliai panaudoti visus turimus resursus greitam problemos sprendimui.
  8. Prekės keičiamos arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, - negalima pašalinti.
  9. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui atneštos prekės komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau pretenzijos nepriimamos.
  10. Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės, per 6 mėn. nuo remonto užbaigimo UAB Amidomis turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.

Garantiniai įsipareigojimai negalioja šiais atvejais:

  1. Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo tyčios ar neatsargumo.
  2. Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų.
  3. Nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje.
  4. Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas.
  5. Atsiradusius gedimus šalino ne UAB Amidomis įgaliotas servisas/asmuo.
  6. Prekė buvo sąmoningai sugadinta, ardyta.
  7. Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami UAB Amidomis atstovo
  8.  Garantija netaikoma jei pakinta išvaizda, tačiau reikšmingos įtakos funkcionalumui tai neturi. Taip pat dėl įbrėžimų, įlenkimų, nuskilimų, įtrūkimų arba nedidelių kosmetinių išorinės glazūros įskilimų, kurie neturi įtakos kepsninės veikimui ar šilumos išlaikymui ir nekelia pavojaus naudojantis prietaisu. Taip pat nefunkcionalioms ir dekoratyvioms dalims, kurios nedaro įtakos normaliam kepsninės darbui, jų subraižymams ir spalvos pokyčiams.
  9. Garantija netaikoma dekoratyvioms ir nefunkcionalioms dalims, kurių kosmetiniai pokyčiai – spalvos išblukimas, nubrozdinimai ir subraižymai nedaro įtakos normaliam kepsninės darbui.
  10. Garantija netaikoma toms prekėms, kurios netinkamai laikomos ar surenkamos ne pagal instrukcijas, netinkamai naudojamos, naudojamos ne pagal paskirtį, pakeistos ar valomos netinkamomis priemonėmis ir būdais. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu, todėl jam, taip pat bet kokiems atsitiktiniams nudaužymams, nubraižymams ir pan., garantija netaikoma. Pagal garantijos sąlygas neatlyginami pasekminiai ar atsitiktiniai nuostoliai.
  11. Garantija netaikoma pervežimo pažeidimams. Jei pirkėjas pats veža kepsninę į namus ar kitu adresu, pardavėjas neatsako už jokius gabenimo metu galinčius atsirasti pažeidimus. Tačiau jei prekę į namus pirkėjui pristato pardavėjo įgaliotas kurjeris, atsiradusius prekės pažeidimus ištaisys arba padengs pardavėjas.
  12. Tokios medžiagos kaip chloras, pramoniniai dūmai, chemikalai, trąšos, itin didelis drėgnumas, vejos pesticidai ir druska gali pakenkti metalo dažams ir dengiamosioms medžiagoms. Dėl to dalims iš metalo, nerūdijančio plieno ir ketaus taikoma garantija negalioja rūdžių, oksidacijos, išblukimo ir/arba kitų defektų atveju.
  13. Garantija anuliuojama, jei degieji skysčiai yra pilami į arba ant keraminės kepsninės. Garantija anuliuojama, jeigu kepsninė yra kūrenama malkomis ar kitu netinkamu kuru. Kepsninei kūrenti turi būti naudojamos aukštos kokybės medžio anglys (medžio anglių briketai, gali būti naudojami tik su gamintojo parduodamu anglių krepšiu, kuris apsaugo ugniadėžę). Akcentuojama - draudžiama naudoti degius skysčius ir malkas. Garantija taip pat anuliuojama keraminių kepsninės dalių valymui panaudojus vandenį ar chemines priemones. Mechaniškai valyti galima tik išorinę kepsninės dalį, kuri yra padengta spalvota glazūra.
  14. Žiemos metu, esant dideliam sniego ar kitokių kritulių kiekiui, nenaudojamą kepsninę būtina dengti uždangalu. Neribota garantija keramikos dalims negalioja, jei kepsninė laikoma atviroje erdvėje (ne po stogu) ir neuždengta uždangalu.


 Teisingas karščio deflektorių eksploatavimas

1. Lėtai kepant/rūkant riebesnius patiekalus ar didesnį gabalą mėsos/žuvies, visada naudoti riebalų surinkimo indą (taip išvengsite ir nemalonaus svilimo kvapo jiems degant, prailginsite deflektorių tarnavimo laiką, išlaikysite švarą ir tvarką kepsninėje);

2. Nevynioti į foliją, o ja tik uždengti. Arba sudėjus kelis sluoksnius ir užlenkiant kraštus, suformuoti improvizuotą, vienkartinį indą;

3. Įkaitusių deflektorių neimkite kietomis žnyplėmis, venkite sukrėtimo, nes karšti jie ypač trapūs. Naudokite karščiui atsparias pirštines, jei būtina juos išimti dar karštus.

Nesilaikant karščio deflektorių eksploatavimo sąlygų garantinis aptarnavimas nebus suteikiamas.


Fiziniams asmenims taikomi garantijų terminai:

  • Neribota garantija keramikiniam korpusui
  • Neribota garantija Premium kartos kepsninių ugniadėžėms
  • 2 metų garantija Junior, PRO ir PRO 2 kepsninių ugniadėžėms*
  • 1 metų garantija termometrams*
  • 2 metų garantija keramikiniams kepsninės aksesuarams
  • 2 metų garantija kepsninės dalims ir aksesuarams iš metalo/ketaus
  • 1 metų garantija ugniai atspariai stiklo pluošto tarpinei
  • 1 metų garantija šoninėms kepsninės lentynoms


Juridiniams asmenims taikomi garantijų terminai:

  • 1 metų garantija keramikiniam korpusui
  • 1 metų Premium kartos kepsninių ugniadėžėms
  • 1 metų garantija Junior, PRO ir PRO 2 kepsninių ugniadėžėms*
  • 1 metų garantija termometrams*
  • 1 metų garantija keramikiniams kepsninės aksesuarams
  • 1 metų garantija kepsninės dalims ir aksesuarams iš metalo/ketaus
  • 1 metų garantija ugniai atspariai stiklo pluošto tarpinei
  • 1 metų garantija šoninėms kepsninės lentynoms

Jeigu susidūrėte su problema dėl prekės eksploatavimo - būtinai susisiekti su mumis telefonu ar elektroniniu paštu, galbūt mums pavyks sutaupyti Jūsų brangų laiką ir išspręsti susidariusią situaciją nuotoliniu būdu!

* Jei ugniadėžėje atsiranda mikro įtrūkimas, būtina apie tai informuoti elektroniniu paštu (help@kamadoclub.lt), su prisegta nuotrauka. Ugniadėžės, nemokamai, naujomis keičiamos, kai nėra įmanoma eksploatacija dėl prarasto vientisumo.

* Nedidelis termometro rasojimas yra normalus reiškinys, kol netrukdo matyti rodmenų. Jei kyla įtarimų, kad rodmenys netikslūs, reikia patikrinti - įdėjus daviklį į verdantį vandenį, rodyklė turi pakilti iki 100C, jei rodyklė rodo ne 100C – termometrą reikia kalibruoti, dėl instrukcijų susisiekti help@kamadoclub.lt